خرید کاغذ فانتزی
نوشته شده توسط : نازی

بسته بندی کادو یکی از محصولاتی است که به دلیل تنوع و کاربرد بسیار محبوب شده است. کاغذ بسته بندی کادو یک ورق کاغذ نازک است که برای تزئین و بسته بندی هدایای بسته بندی کادو استفاده می شود. در گذشته ، این کاغذها با کاه پوشانده می شدند ، به تدریج بسیاری از طرح ها و طرح ها روی آنها اعمال می شد و امروزه همچنان از کاغذهای سنتی و پیشرفته هدیه استفاده می شود. در این مقاله در مورد خرید کاغذ هدیه و همچنین تأثیراتی که این محصول بر روی هدیه شما دارد صحبت خواهیم کرد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کاغذ کادو را مشاهده کنید

انواع کاغذهای کادویی
کاغذ کادو در سه نوع موجود است:

کاغذ فوق العاده هدیه
کاغذ بسته بندی کادو
کاغذ کرافت کرافت
هنگام خرید کاغذ بسته بندی کادو ، مطمئن شوید که کاغذ فانتزی بسته بندی کادو از وزن شیشه و کرافت با وزن ایده آل 70 گرم ساخته شده باشد. اندازه استانداردی که هنگام بسته بندی کادوها باید در نظر بگیرید معمولاً 50 * 70 است. برای تزئین هدیه به دلخواه ، بهتر است که در جریان بازار باشید.

هنگام برنامه ریزی بسته بندی کادو ، اطمینان حاصل کنید که کاغذ با شکل یا اندازه هدیه شما تداخل نداشته باشد. مقالات مدل شده باید به درستی استفاده شوند.

چگونه کاغذ کادو را چاپ کنیم؟

چگونه کاغذ کادو را چاپ کنیم؟
خرید بسته بندی کادو یکی از جالب ترین کارهاست و تنوع در این محصول می تواند شما را در دنیایی زیبا و خارق العاده غرق کند. بسته بندی کادویی را انتخاب کنید که ماندگار باشد. یعنی خیلی لاغر یا خیلی سخت نیستند. بسته بندی کادو معمولاً بر روی 90 گرم کاغذ شیشه ای براق با نوشتن 80 تا 70 انجام می شود.

حتماً این نوع گرمایش را انتخاب کنید. زیرا این اندازه ها برای هدیه دادن مناسب است. البته استفاده از بسته بندی کادو فقط یک هدیه نیست. می توانید از کاغذ کادو برای تزئین دفتر و مبلمان خود و حتی تزئین دیوار با طرح های مختلف استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: